GyIK
Szállítás és fizetés
Szállítási díjat számítunk fel, és utánvétre van-e lehetőség?
Igen, a legolcsóbb szállítás 1 400 Ft-tól a Paceta átvevőpontra. A 30 000 Ft-tól leadott rendelések esetén a kiszállítás ingyenes. Utánvétes házhozszállítást csak 4 600 Ft-tól kezdődően kínálunk. Az utánvétes kiszállítás ára + 600 Ft.
Mennyi idő alatt érkezik meg a küldeményem?
3-4 munkanap. A 14 óra után, hétvégén vagy munkaszüneti napon leadott megrendeléseket a következő munkanapon küldjük ki. Mindent megteszünk, hogy csomagját a lehető leghamarabb feladjuk, a kézbesítés sebessége a szállító cégtől függ.
Szállítanak Romániába és Szlovákiába is?
Igen, Romániába és Szlovákiába is szállítunk. Csak állítsa át a pénznemet EU-ra, és válassza ki az országot a megrendelés befejezése előtt. Az átvevőpontra történő kiszállítást 3,8 EUR, a címre történő kiszállítást 5,6 EUR. Utánvét 15 EUR -tól és (+2 euró) utánvét lehetséges. 85 EUR-tól ingyenes a szállítás. A szállítási idő 3-4 munkanap.
Parfümök
Hogyan tudhatom meg az illat típusát, összetételét és azt, hogy az álltalam kiválasztott parfüm, melyik márkának a megfelelője?
Csak kattintson a parfümre, és megjelenik a leírás - az összetétel és az, hogy milyen típusú illatról van szó. Használhatja a paraméter szűrőket is - keresheti, hogy milyen parfüm ihlette az adott illatot, a kedvenc illattípusát, vagy a kedvenc összetevőjét a parfümben. Ha egy adott márkát keres, csak kattintson az Parfüm Átváltónkra itt.
Hány óráig tart a parfüm a bőrömön?
A parfümeink becsült tartási ideje 6-10 óra, az illatanyag típusától és a bőr PH értékétől függően.
A Nanita Eau de Parfümjeinket a hasonló összetételű, ugyanolyan jó minőségű márkás parfümök ihlették, a Franciaországból származó legfinomabb esszenciák magas arányával, hogy vásárlóinknak megfizethető alternatívát nyújtsanak kedvenc márkás parfümjeikhez képest. Semmilyen módon nem állunk kapcsolatban ezekkel a márkákkal.
Milyen százalékban tartalmaz illóolajokat és esszenciákat az eau de parfum?
Eau de parfümjeink az illat típusától függően 10-15% illatesszenciát tartalmaznak.
Az illatokat állatokon tesztelik?
Egyik termékünket sem teszteljük állatokon. A PETA tanúsítvánnyal rendelkezünk.
A termékei vegánok?
Parfümjeink és lakásillatosítóink 99%-a természetes és kiváló minőségű összetevőkből készül, amelyek nem állati eredetű forrásokból és nyersanyagokból származnak.
Az áru visszaküldése
Hogyan és mikor igényelhetek visszatérítést?
Ha meggondolja magát az áru megvásárlásával kapcsolatban, kérjük, a megrendelés kézhezvételétől számított 14 napos törvényes határidőn belül vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 445 3029 telefonszámon, vagy a info@nanita.hu e-mail címen munkanapokon 9 és 17 óra között, és ügyfélszolgálati munkatársunk 24 órán belül tájékoztatja Önt az áru visszaküldésére vonatkozó kéréséről, elküldi Önnek a reklamációs eljárást vagy az elállási nyilatkozatot.
Hogyan tudom visszaküldeni a parfümöt?
Csak kifogástalan állapotban fogadjuk el a visszaküldésre alkalmas árukat. Az áru nem lehet használt vagy manipulált. A visszaküldött árukat az eredeti csomagolásban kell visszaküldeni.
Az illatminták (5 ml), beleértve az illatminta készletek (6x5 ml), nem küldhetők vissza és nem cserélhetők ki, mint a többi termék. Az ár miatt a minta az illat tesztelésére szolgál. A parfümszórók INGYENESEK, és nem küldhetők vissza vagy cserélhetők ki.
Mennyi időbe telik, amíg visszakapom a pénzemet a visszatérítés után?
A visszatérítést a visszaküldött termék kézhezvételétől számított 7 napon belül igyekszünk feldolgozni. Kérjük, adjon további 3 munkanapot arra, hogy a pénz megjelenjen a számláján. A visszatérítéseket mindig az eredeti fizetési móddal térítjük vissza. Az összeget azonban csak akkor térítjük vissza, ha az árut visszaküldi hozzánk.
A visszaküldésre vonatkozó szállítási díjakat tartalmazza az ár?
A Szerződés általunk történő megszegése miatti elállás esetén az áru hozzánk történő visszaküldésével kapcsolatos költségeket is mi fizetjük, de szintén csak az áru kiszállításakor általunk felajánlott legolcsóbb szállítási módnak megfelelő szállítási költség erejéig.
A szállítási költséget is visszatérítik az eredeti megrendelés alapján?
Ön jogosult arra, hogy visszakérje tőlünk a szállítási költséget, de csak az általunk felajánlott legolcsóbb szállítási módnak megfelelő összegben.
Kedvezményes kódok
Hogyan használhatom fel a kedvezménykódomat?
Ha van kedvezménykódja, akkor kedvezményt kaphat termékeink megvásárlásakor. Kövesse az alábbi lépéseket a kedvezmény igénybevételéhez:
1) Válassza ki a terméket webáruházunkban, tegye a kosárba (a kódhoz tartozó ajánlatnak tartalmaznia kell), és kattintson a ,,Megrendelés befejezése" gombra.
2) Megjelenik egy ablak, ahol megadhatja a kódot. Írja be a kódot ebbe a mezőbe, és kattintson az ,,Alkalmazás" gombra. Promóciós kóddal kapcsolatos információk: csak akkor érvényesek, ha megfelelnek az ajánlat vagy kedvezmény feltételeinek. Nem válthatóak be a megrendelés leadása után. Nem kombinálhatók más promóciókkal, ajánlatokkal vagy kedvezményekkel. Ha egynél több promóció vagy kedvezmény vonatkozik a megrendelésére, akkor azt alkalmazzuk, amelyik a nagyobb kedvezményt biztosítja.
Nem találtad meg a választ?
Ne habozzon, vegye fel velünk a kapcsolatot.
LÉPJEN KAPCSOLATBA VELÜNK